آن دسته از روزنامه های زنجیره ای که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت های مختلف مشغول دامن زدن به بهانه بروز فتنه 88 یعنی بهانه واهی تقلب در انتخابات هستند و می خواهند در سلامت انتخابات شبهه وارد کنند توجه داشته باشند که:

اولاً دوستان آن ها نیز با همان ساز و کار انتخاباتی مشغول به کار هستند.

ثانیاً اگر در انتخابات آتی نیز ملت به دوستان آن ها رأی دهند اسامی آن ها با همان ساز و کار انتخاباتی اعلام خواهد شد.

ثالثاً در حماسه بزرگ 9 دی ملت پاسخ محکم و کوبنده خود را به فتنه گران و قانون شکنانی که زیر بار رأی ملت نمی رفتند داده است.

رابعاً در حماسه انتخابات سال 1392 ملت با حضور پرشور خود پای صندوق های رأی اعتماد خود به نظام اسلامی و سلامت انتخابات را رسماً اعلام کرد.

خامساً شما نیز بهتر می دانید با ساز و کار در نظر گرفته شده در قانون برای اجرای انتخابات امکان بروز تقلب در آن وجود ندارد و در کشور یکی از سالم ترین انتخابات های دنیا برگزار می شود و در سال 1388 نیز کسانی که شما از آن ها هنوز حمایت می کنید علی رقم آنکه آن ها به دلیل جسارت به ارزش ها و قانون شکنی مغضوب ملت هستند برای ادعای واهی خود هیچ دلیل ، سند و مدرک قابل استنادی ارائه نکردند و حتی در جلسات خصوصی اذعان به عدم تقلب در انتخابات داشتند.

و آخرآنکه رهبر انقلاب ، یعنی عالی ترین مقام مسئول در نظام اسلامی رأی ملت را مصداق حق الناس عنوان فرموده اند ، مسئله ای که در هیچ کجای دنیا مشابه آن را نخواهید یافت.

پس بهتر است در آستانه انتخابات دست از شبهه افکنی ها بردارید و فضای جامعه را بیش از این مسموم نکنید و دقت داشته باشید اگر فضای جامعه مسموم شد تک تک افراد جامعه مسموم خواهند شد ، ملت نیز در انتخابات پیش رو همچون گذشته با حضور پرشور خود پیش از رأی به نمایندگان منتخب خود به نظام اسلامی رأی خواهند داد.