قهرمان مسابقات بین المللی اوکراین از فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده می گوید:

رئیس سبک کیک جیتسو ایران با حضور در خبرگزاری بسیج پرس، به تشریح اتفاقات مسابقات بین المللی اوکراین پرداخت که در آن با سربند مدافعان حرم و پرچم امام حسین (ع) حضور یافت.



حسن باغبان خرمی اصل یا همان سیامک خرمی رئیس سبک کیک جیتسو فدراسیون ورزش های رزمی کشور و رئیس فدراسیون این رشته در قاره آسیا، همان رزمی کاری است که در مسابقات ورلد کاپ ام ام اِی ۲۰۱۶ اوکراین با سربند مدافعان حرم و پرچم یا حسین (ع) در حالی که مداحی و رجزخوانی یکی از مداحان ایرانی خطاب به داعش و تروریست‌های تکفیری از بلندگوهای سالن پخش می شد در مسابقه حاضر شد و پس از ناک اوت کردن حریف اوکراینی در راند اول، پیراهنی منقش به تصویر رهبر انقلاب را به تن کرد و با پرچم یا حسین (ع) دور افتخار زد. وی متولد سال 1355 و ساکن محله پیروزی تهران است. می گوید یکی از اعضای هیات بیت الرقیه (س) و عضو فعال بسیج است که دوره های مختلف رزمی را نیز به بسیجیان آموزش می دهد.

خرمی در گفتگوی اختصاصی با بسیج پرس درباره رشته کیک جیتسو گفت: رشته کیک جیتسو ترکیبی از رشته های کیک بوکسینگ و جوجیتسو برزیلی است که در دنیا به عنوان هنرهای ترکیبی (Mixed Martial Arts-MMA) شناخته می شود.

وی با اشاره به مسابقات رشته کیک جیتسو عنوان کرد: سالی یکبار مسابقات بین المللی این رشته با مجوز رسمی شورای برون مرزی و فدراسیون ورزش های رزمی برگزار می شود که دی ماه سال 94 نیز مسابقات جهانی این رشته با حضور 20 کشور در ورزشگاه آزادی برگزار شد. طبق قانون فدراسیون جهانی، مسابقات رکوردهای جهانی هر دو سال یک بار برگزار می شود و امسال نیز از 22 تا 25 اردیبهشت ماه در شهر لووُ اوکراین این مسابقات برگزار شد و تیم ملی کشور ما نیز با حضورهفت ملی پوش در این مسابقات حاضر شد.


رئیس سبک کیک جیتسو ایران با اشاره به نوع ورود خود به سالن مسابقات با سربند مدافعان حرم همزمان با پخش مداحی و رجزخوانی یکی از مداحان ایرانی خطاب به داعش و تروریست‌های تکفیری از بلندگوهای سالن عنوان کرد: اولین باری نبود که به این سبک وارد مسابقات می شدم و هر ورزشکاری می تواند با سرود خود وارد مسابقات شود. از نظر من هر مسلمانی باید وظیفه خود را در قبال اسلام و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انجام دهد؛ دینی بر گردن تمام ورزشکاران است و بنده احساس کردم در آنجایی که با عکس رهبر انقلاب و پرچم امام حسین (ع) و سربند وارد صحنه شدم توانستم تا حدودی وظیفه خود را انجام دهم.


وی افزود: در سه ماه تمرینی که برای مسابقات جهانی داشتیم با همین مداحی تمریناتمان را آغاز می کردیم و زمانی که وارد مسابقات جهانی شدم تصمیم گرفتم با سربند مدافعان حرم، پرچم اباعبدالله (ع) و همراه با صوت مداحی وارد سالن مسابقات شوم. پخش مداحی در سالن مشکل قانونی نداشت اما اگر برگزار کنندگان متوجه محتوای آن می شدند می توانستند جلوی آن را بگیرند. هیچ فرد و ارگانی به ما این پیشنهاد را نداده بود که به این شکل وارد سالن شویم و این حرکت کاملا خودجوش بود

ی با اشاره به اینکه سربند مدافعان حرم همیشه همراهم است و در تمرینات و مسابقات این سربند و تربت امام حسین (ع) را برای تبرک کنار خود دارم، تصریح کرد: در مسابقات اوکراین تمام افراد تیم تصمیم گرفتیم که با سربند مدافعان حرم وارد میدان شویم و این کار را هم انجام دادیم.

همه اتفاقات به خواست خدا رقم خورد

خرمی در همین زمینه افزود: در این مسابقات هر ورزشکاری با سرود و آهنگ انتخابی خودش وارد مسابقات می شد و حاکم شدن سکوت در آن جمعیت که دائم کف و سوت و شیپور می زدند کار دشواری بود اما زمانی که دکلمه ابتدایی مداحی پخش شد تمام حاضران در سالن تا انتهای این مداحی سکوت کردند که در فیلم آن هم مشخص است. این کار در حالی انجام شد که همه فکر می کردند سناریویی نوشته شده، اما تمام این کارها اتفاقی رخ داد و خواست خدا بود و حتی توصیف و تصور شرایط سالن برای کسی که آنجا نبوده شاید سخت باشد.

فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد را یک دانشجو گرفت

وی ادامه داد: این فیلمی که در فضای مجازی دست به دست می شود را هم یک دانشجوی ایرانی که در سالن حضور داشت گرفت و این در حالی است که از سوی برخی رسانه ها این اتفاقات سانسور شد؛ هرچند این مسابقه بطور زنده در اوکراین پخش شد.

من قهرمان نشدم بلکه قهرمانی برای رهبر من است

خرمی افزود: مسابقات ورلدکاپ ام ام اِی ۲۰۱۶ اوکراین با عنوان اینکه سکوت کردن حاضران در سالن و برافراشته شدن پرچم اباعبدالله (ع) خواست ائمه اطهار(ع) و خداوند بود، اظهار داشت: پس از پایان مسابقه نیز جمعیت و حاضران سکوت کردند و زمانی که پیراهنی با تصویر رهبر انقلاب را برتن کرده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست گرفتم رو به رئیس فدراسیون جهانی کردم و با اشاره به پیراهنم به اوگفتم که من قهرمان نشدم بلکه قهرمانی برای رهبر و امام من است که او ایستاد و به همراه تماشاگران ما را تشویق کرد. این کار یک کار ارزشی بود که برای ما مهم و قابل توجه است که از امام حسین (ع)، رهبری و مدافعان حرم در آن مکان یاد شد.

در مسابقات ایتالیا هم رجزخوانی را تکرار می کنم

وی بیان کرد: ما با تمام بازیکنان تیم ملی کیک جیتسو با هزینه های شخصی به مسابقه رفتیم و کوچک ترین هزینه مسابقات نیز بر عهده نفرات تیم بود، اما با این وجود به مسابقات می رویم و وظیفه مان را انجام می دهیم. در مسابقات آینده که در ایتالیا برگزار می شود هم اگر عمری باشد کار فرهنگی و ارزشی خود را تکرار می کنیم. به نظر بنده این حرکت یک رجزخوانی برای دشمنان مدافعان حرم و داعشی ها بود.



رمی در ارتباط با حریفش در این مسابقات نیز گفت: حریف من علی رغم آن چیزی که در فضای مجازی پخش شده اصلیت اوکراینی داشت و نماینده تیم اوکراین در این مسابقات بود اما با شرتی به میدان آمد که پرچم آمریکا روی آن بود و همین امر باعث اشتباه برخی افراد شد که حریف من را آمریکایی قلمداد کردند. اینکه چرا این فرد با پرچم کشور خود وارد رینگ نشد را بطور دقیق نمی دانم اما مهم این است که دست نماینده ایران و پرچم امام حسین (ع) در این مسابقات بالا رفت. رمز موفقیت ما توسل به اباعبدالله (ع) است و این را بارها در مسابقات و باشگاه تجربه کرده ایم.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته انتقادهای زیادی به این حرکت ارزشی در محافل رسانه ای و ورزشی شده است، تصریح کرد: یک سری افراد در همان لحظه برگشت در فرودگاه خستگی را به تن ما گذاشتند و این حرکت ارزشی را که در غرب بدون کوچکترین هزینه به نفع اسلام انجام شده را محکوم می کنند، اما ما برای دلمان جنگیدیم.